.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های استقبال از رهبر انقلاب در قم

رهبر معظم انقلاب صبح امروز در میان استقبال کم نظیر مردم ولایتمدار قم وارد پایتخت علمی جهان تشیع شد.

به گزارش رسا، رهبر معظم انقلاب صبح امروز در میان استقبال کم نظیر مردم ولایتمدار قم وارد پایتخت علمی جهان تشیع شد.

استقبال عظیم مردم شریف قم دارای حاشیه هایی بود که برخی از آنها را مرور می کنیم.

* خیابان 19 دی که به عنوان مسیر استقبال رهبر معظم انقلاب تعیین شده بود از شب گذشته توسط جمعی از جوانان و مردم قم غبار روبی و شست و شو و آذین می شد.

* در حالی که ساعت 8 صبح به عنوان ساعت آغاز مراسم استقبال اعلام شده بود، جمعیت استقبال کننده از ساعت ها پیش از این ساعت در خیابان 19 دی و میدان آستانه حضور پیدا کردند.

* میدان آستانه که محل سخنرانی رهبر معظم انقلاب بود، از چند ساعت پیش از رسیدن رهبر انقلاب به این میدان کاملا پر شده بود.

* جمع کثیری از مردم ولایتمدار قم که بعد از شرکت در مراسم استقبال، امکان حضور در میدان آستانه و شنیدن سخنان رهبر معظم انقلاب را نیافته بودند، بلافاصله بعد از مراسم استقبال، برای استفاده از سخنان رهبر انقلاب از طریق صدا و سیما خود را به خانه رساندند.

* گروهی از جوانان قمی با وسایل نقلیه و یا پای پیاده برای استقبال از رهبر معظم انقلاب، خود را به عوارضی و ابتدای اتوبان تهران - قم رسانده بودند.

* بعد از ورود رهبر معظم انقلاب به مسیر استقبال، جمعیت حاضر با سر دادن شعارها و به اهتزاز در آوردن پرچم ها نسبت به ولی فقیه خود ابراز احساسات کردند.

* ده ها قربانی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب در مسیر استقبال ذبح شد.

* شعارهای خامنه ای رهبر است دشمن او ابتر است، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم، هم رهبری هم مرجعی خامنه ای خامنه ای، صل علی محمد یاور مهدی آمد، صل علی محمد نور خمینی آمد، در مسیر استقبال از رهبر معظم انقلاب به گوش می رسید.

* جمعیت عظیم و کم نظیر استقبال کننده به گونه ای بود که ماشین حامل رهبر انقلاب بارها همچون نگین در میان مردم، متوقف شد و زمان بسیار بیشتری از زمان پیش بینی شده، تا رسیدن رهبر معظم انقلاب به میدان آستانه صرف شد.

* رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در میدان آستانه به استقبال گرم مردم که موجب طولانی شدن زمان استقبال از ایشان شده بود، اشاره کردند.

* حضرت آیت الله خامنه ای پیش از حضور در میدان آستانه و میان مردم، در مسجد بالاسر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مورد استقبال شماری از مراجع تقلید، علما و فضلای حوزه علمیه قم قرار گرفت.

* آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی، علی لاریجانی، سرلشگر فیروزآبادی، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، آیت‌الله نمازی، آیت‌الله مقتدایی، آیت الله شاه‌آبادی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعضای شورای عالی حوزه و امامان جمعه قم و بخش‌های مختلف این استان، مسوولان دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگرنهاد های فرهنگی تبلیغی از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم هستند.





 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.